somoss.blogg.se

Alltmöjligt behandlas, fast inte så mycket träning, skönhet eller Kim Jong Uns frukostvanor

Den Otroligt Spännande Historien

Publicerad 2013-05-17 22:34:00 i Allmänt,

Hej
Nu ska jag berätta (skriva) Den Otroligt Spännande Historien Om Hur Jag Bröt Min Näsa I Onsdags.
 
Det hela började i onsdags. För ungefär ett år sedan. Jag och min kusin/granne/klasskamrat/barndomsbästis startade ett projektarbete ihop. Det handlade om konserveringsmedel i mat. I torsdags (igår) skulle det vara inlämnat och klart för ALL FRAMTID. 100 timmar av våra liv, som vi har spenderat tillsammans för att sammanställa nästan tjugo sidor om mat, främst äppelmos.
 
Denna onsdagen, detta året, höll vi en diskussion. Den handlade om bl.a äppelmos. Jag vill inte gå in på detaljer men för att sammanfatta blev det hetsigt och vi kom inte överens. Det hela slutade med en actionfylld uppgörelse.
 
Armbågen och näsan stod i duell och skulle precis samla kraft för att pumpa syrerikt blod till sina muskler. Näsan förlorade.
 
Det är av denna enkla, och exalterande, anledning som jag idag, tre dagar senare, ser ut såhär.
 
Jag och min brutna näsa. Studentbalen är om två veckor.
 
 
 
 
Okej jag ljög. Här Kommer Den Sanna Och Mindre Intressanta Historien Om Hur Jag Fick Ett Rött Märke På Min Näsa.
 
1. Jag låg ner i sängen.
2. Datorn låg i mitt knä.
3. Jag kollade på Lost.
4. Jag böjde på knäna.
5. För att vinkla datorn.
6. För att kunna skriva bättre (jag tog en paus och kollade facebook)
7. Jag var inte beredd.
8. Datorn föll framåt.
9. Datorn landade på min näsa.
10. Den översta kanten av skärmen.
 
Så nu har jag ont. Och ja, det var tre dagar sen. En sanning i lögnen (:
 
Hejdå / Hon Med Näsan Som Är För Stor För Hennes Eget Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela